Waar ik sinds 2020 voor waarschuw is dat we van ene lockdown naar de andere gaan en dit is telkens bewezen door ze te ondergaan. De regering speelt een psychologisch kat en muis spel, door telkens een periode van lockdowns te orderen en dan weer bepaalde tijd vrijheid onder het mom dat het virus even weg is. Ik zeg sinds 2020 dat deze lockdowns niet zullen verdwijnen, maar net nog meer opgelegd gaan worden in de toekomst. U meent dat u de dag van vandaag weer restrictie vrij leeft, maar niets is minder waar. Ondertussen leggen ze op alle andere vlakken vrijheids beperkingen op. Doch wil ik uw aandacht erop vestigen dat we zeker in het straatje van lockdowns gaan blijven zitten tot 2028.
Althans als je er het SPARS document op na leest kunt u ervan uitgaan dat dit de toekomst is. Nu kunt u zeggen ja, maar het is een scenario, daarom moeten ze het nog niet uitoefen?!
Dan stel ik de vraag aan u: De andere plannen waren ook scenario's en toch hebben ze die doorgevoerd om uw vrijheden en rechten te beperken.
Hoe komt het dat ik aan de hand van die plannen sinds 2020 constant kon voorspellen dat ze steeds weer in lockdowns gingen. Simpel ik had de plannen gelezen. Ik raad aan onze vorige blog met de links naar de diverse plannen eens te lezen alsook:
Spars Pandemic (2025-2028) The next event.
download versie:
Brandy verdickt