Ikzelf vorig jaar 2x meegemaakt. Geld gaan pinnen telkens 200 euro, terwijl er genoeg op de rekening stond, kreeg ik niet mijn geld. toen moest je nog een afspraak maken om in de bank binnen te mogen! Ik kreeg geen briefje van de automaat maar mijn geld was wel van de rekening toen ik via home banking mijn status controleerde. De bank bediende van Fortis op dat moment deed niks en moest naar hoofd kantoor mailen. Dit paar keer gedaan en nooit niks meer van gehoord. Dit was toen ik op vakantie was in belgie. Ook vorig jaar, dit keer in hongarije, waar ik woon, opende ik een bankrekening met 100 euro. Ik doe 1 aankoop van 30 euro, dus zou er nog 70 euro moeten op staan. Toen ik paar weken later, en al die tijd die rekening niet gebruikte, mijn papieren bankstatus kreeg, zag ik dat er 35 euro opstond. Ook naar de bank gegaan en inderdaad er was 1 aankoop te zien. ze hadden geen verklaring waar die 35 euro was gebleven en zeiden dat ik met hoofd kantoor contact moest opnemen. Ook nooit enig antwoord gehad. Dit was OTP bank!
Nu stel ik de laatste maanden vast dat op mijn papieren status steeds tussen de 20-50 euro verschil is met eindbalans van bv juni en begin balans juli. wederom vroeg ik hoe dat kwam kon men aan loket geen verklaring geven. Dit is K&H bank, zuster bedrijf van kredietbank. Daarom haal ik al mijn geld af wanneer mijn loon gestort wordt en betaal ik cash.
@karin-schwarzenberg 😉